Wednesday, April 15, 2020

TUHAN, JAGAKAN MAK AYAH AKU.





Assalamualaikum semua. 
Hari ni hari pertama PKP Fasa 3 dilaksanakan, aku harap semua orang baik2 aje dan masih mematuhi arahan dari pihak atasan ye.

Aku nak sangat Covid-19 ni cepat2 terkubur dan hilang dari dunia. Aku dah 2 bulan tak balik kampung. Sedih weyh, Tuhan je tau. Ntah nape sebak pulak bila ingat kampung. Rindu mak ayah aku laa.. huhuhu

Ya Allah tolong jagakan mak ayah aku Ya Allah. KAU jagalah mereka, KAU lindungilah mereka, KAU peliharakanlah mereka sebagaimana mereka memelihara aku sejak aku kecil. 


Aku harap sapa2 yang baca entri aku kali ni tolong doakan mak ayah aku tau. Semoga doa2 yang baik berbalik kepada korang jugak. Aamiiin. 







0 comments:

Post a Comment

Hai Assalamualaikum,

Thank you for your comment, please welcome back. =)