Saturday, July 20, 2019

RAPID | Run for Fun 2019 🤗

Ini kali ke dua aku join #rapidrunfun sepanjang berada di Rapid Pengerang. Tak rancang pon nak join. Tapi bila hujung minggu kau asyik mereput duk dalam bilik. Better do something la kan.

Okay ni muka happy lepas dapat makan sepinggan nasi goreng + air tea panas secawan.



Okay get ready dah nak g kat tempat larian. Dah sampai sane jumpa lak budak ofis subcon. Dah la aku xingat name dia. Tapi selfie tetap on. Bergamba lagi b4 larian. 


Muka dah happy giler nak berlari. Da la xpenah berlatih. Kalau pengsan tolong hantar aku g Spital ea. Hahaha


Dengan Manager Welfare Miss Jaya, Nabila, dan Kak Berta. Bergamba lagi. Yahoo.

Actually aku tak tahu pon Kak Berta daftar tuk larian betapa KM. Aku just ikot seikot2nye. Asalkan boleh kuar kem je. Hahaha. Berkurung dalam Kem lame2 pon tak hellok jugak kan. Bertabah lah selagi berada di sini. Dah2 jom pegi berlari.

Tahniah tuk diri sendiri. #fliphair


Setelah berpenat lelah berlari sepanjang 3KM...weyyy aku dapat no 8 daripada 18 orang perempuan yang join. Tu pon dah rase bangga giler.

Penat giler nak mattey wei. Kau bayang la aku xpena berlatih pon. Masuk larian ni just for fun je. Tak sangka betul dapat no 8.

Kaki pon dah tak rase macam kaki dah. 


Aku terima gamba dari kawan aku. Berdekah aku gelakk. Lawak kot. Tp sies memang waktu ni panas yang amat2 sangat. Huhu. The struggle is real🏃‍♀️


Tengok la ni muka bangga. Kah kah kah. Dapat la kupon Rm 100. Yeayyy tak sabar nak berbelanje kat Point ni. Kalau dapat no 1 kau dapat hadiah laptop sebijik. Untung la sapa yang dapat no 1 tu.


Kak berta umur 59 tapi still lagi gagah join larian weyh. Kalau aku memang tak de maknenye aku nak join. Penat kot. Hahaha kak  Berta dapat no 13 ye. Hebat kan, boleh lawan pesaing2 muda. 

 K lah dah jom la pulang ke sarang plak.  Sebelum tu aku mintak jasa baik Kak Berta amik gamba permandangan dalam Rapid before pulang ke sarang.


Yieehaaaaa. Orang lain da masuk bilik. Aku bergamba lagi. 🤗


Percubaan nak melompat tak berapa berjaya dah rupa si katak dah. 😂😂


Yela2 dah panjang naw aku duk taip. Nak unboxing ape yang dapat pagi tadi. Taraaaa free gift mug + tuala kecik. Boleh la wat kenang2an di Rapid. Wakakaka

K la sekian coretan hari ni. Penat pon tak hilang lagi ni.

#runforfun
#rapid2019
#wanjamasihberbisa
#21072019

6 comments:

  1. Tahun ni mell xjoin run pun huhu next year nak join balik 😆

    ReplyDelete
    Replies
    1. Next time join la mel. Sihat skit lps lari kuar peluh. Hihi. BTW thanks Mel folo sy. 🤗

      Delete
  2. yeah!! Suka-suka pun dapat hadiah.. best..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula tak sangke dapat hadiah. Ingat saje2 nak hilangkan bosan je. btw thanks sha. :)

      Delete
  3. Assalamualaikum.. sis dtg sini balas kunjungan.. terima kasih sudi follow blog sis... sis dah followback ye... anyway, congrats leh lari camni... sis ni? hmmm x mampu... semputttt hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear. Haha isi masa lapaang je ni. 😊

      Delete

Hai Assalamualaikum,

Thank you for your comment, please welcome back. =)