Tuesday, July 23, 2019

SYURGA | Syurga Itu diTelapak KAKINYA IBU

Selagi tak kawen, Mok & We ku adalah syurgaku. Berbakti untuk mereka sedikit pon tak pernah rase ia sesuatu yang membebankan. Serius aku bangga dapat tolong & bantu mok aku saat dyeorang perlukan aku.

Dapat mandikan mok macam mok mandikan aku mase baby dulu, sesuatu yang tak dapat digambarkan dengan kata2. Kalau nak dibandingkan dengan apa yang mok da buat untuk aku memang tak dapat nak dibalas. Terlalu besar pengorbanan dyeorang.


Sekarang bila keadaan mok macam ni. Sedikit pon aku tak rase geli untuk buat perkara yang sama.

Inilah hikmah yang ALLAH nak bagi pade aku bila kau masih tak berkahwin lagi. Sebab tu aku tak kisah bila jodoh akan tiba. Sebab aku yakin dengan apa yang ALLAH nak bagi pade aku, In shaa ALLAH, janji ALLAH itu pasti. Jodoh itu pasti datang pada waktu yang tepat dan dengan orang yang tepat.


Aku rase aku anak yang bertuah sebab aku boleh tolong mok aku bila2 mase. Sampai aku penah fikir, even bos marah aku sekalipon, aku tak kisah dah. Bagi aku, Ibu ni TIADA GALANG GANTI. Keje boleh dicari, tapi IBU? HANYA SATU DISISI.

ALHAMDULILLAH, walaupun aku balik kejap je, IN SHAA ALLAH aku akan cuba buat yang terbaik tuk jaga mereka.

Aku sangat berterima kasih kepada kakak Wan Rokiah dan Adik Akim sebab banyak bantu dan jaga mok we sepanjang aku n Adik bradik yang lain berada diluar.


ALFATIHAH untuk mok dan we, aku doakan semoga mok dan we sentiasa dalam lindungan ALLAH SWT.





2 comments:

Hai Assalamualaikum,

Thank you for your comment, please welcome back. =)