Thursday, July 25, 2019

SEPETANG | MELIHAT PANTAI PAKA

Semalam aku kuar ke pekan nak cari ubat tangan mok. Disebabkan rase lame sangat tak pakai baju kurung. Terus amik then iron kan baju tu. 

Sampai mok aku pelik, dah nape tibe2 pakai baju kurung lak. Biase kalau tak skirt mesti seluar trek. Haha


Usai membeli barang, kami odw pulang melalui jalan pantai. Ya Allah, rupanye pantai paka ni dah banyak yang berubah.

Dah banyak kedai/gerai yang duk menjual area sini. Banyak la makanan yang dyeorg jual. N perkara wajib kalau kat ganu ni is keropok lekor. Weyh tu peveret aku kot.

Memang tak sah kalau tak makan. Tapi disebabkan semalam, kakak aku tak solat lagi. Kami rushing la pulang ke rumah.

Odw pulang tu, kitaorng sempat behenti kat kandang kuda, bergamba ngan kuda b4 pulang. Actually nak bagi anak buah tengok je pon. 

Tapi rase tak lengkap kalau tak bergamba skali. Kihkih. Eh korang ingat kuda tak pandai selfi ke.  Haa tengok la gamba kat bawah ni. Pandai plak dia tengok camera.
Aku rase muka aku pelik je bergamba kali ni. Takpelah. Layan jela. Hahha


K lah bye, aku nk g makan satt. 

4 comments:

  1. Cantik pantai ini.. Teringin pula nak menunggang kuda tu.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai la datang kat PANTAI ganu ni. Hihihi. 😊

      Delete

Hai Assalamualaikum,

Thank you for your comment, please welcome back. =)