Sunday, July 21, 2019

RAYA | RAYA AIDILFITRI 2019


#throwback

Alhamdulillah.. Allah masih panjangkan lagi usia aku tuk menikmati dan meraikan hari RAYA aidilfitri sama2 dengan keluarga tercinta.

Bila angka usia kau dah meningkat sedikit demi sedikit. Apa yang kau cari adalah kedamaian, kegembiraan dan juga kebahagiaan.

Raya kali ni aku happy dan bersyukur sangat. Masih dapat melihat dan beraya dengan mok dan we lagi. Mok we aku bukannye muda lagi., Tapi as long as mereka sihat, aku dah bersyukur sangat.

Tiap2 kali raye makanan yang wajib ade kat umah mok is ketupat dan jugak nasi minyak. Wajib dua ni. Rendang dan lain2 mok aku xpena buat sangat. Kalau ade pon skali skale jela. Hahaha. Simple je kan family aku. Makanan pon simple jgk.

Cuma kali ni adik ipar aku request nak masak rendang. So terjadi la rendang raye kali ni. Haha

Haa specialnye raye kali ni aku buat tapai sendiri. Satu kejayaan jugak buat diri sendiri. Dl nenek aku pakar buat tapai, Tapi sayang mok aku xleh wat. Tiap kali wat mesti xjadi. Harap2 aku dapat teruskan warisan nenek aku kali ni. 

Okaylah aku xnak cite pape dah. Aku nk letak gamba aku kat sini sebagai kenangan buat aku. Tapi ni jela gamba yang sempat aku simpan. Yang lain xleh nak selamat kan dah. Phone aku rosak. Sedih giler. Huhuhu.

Selamat Hari raye AIDILFITRI semua. Dah berlaku rayenye saje nk wish, gelenya kan  Haha. Mok n we, maafkan anakmu Dan halal kan segala makan minum anak mu ya. 


Semoga Allah jaga ke dua orang tuaku. 


Kebahagiaan sebenar melihat dyeorg happy

Mok, doakan kejayaan ha ye. 

Muahhh cikedd 💋

My hero dunia akhirat. Doakan anak mu ini terus berjaya Dan sentiasa dimurahkan rezeki seperti air terjun yang mengalir tanpa henti. Dan ha doakan Semoga mok dan we sihat sejahtera Dan sentiasa dalam lindungan Allah s.w.t.

Okaylah itu saje..bye

#throwback
#raya2019

6 comments:

  1. Selamat Hari Raya, Terima kasih sebab follow.. sy follow balik ya .. Keep sharing on blog~

    ReplyDelete
  2. salam zaleha singgah sini... salam kenal... meriah raya,, ramai yang buat entri throwback raya ni.. ni pun tak lama nak raya lagi hii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salaam kenal jgk wani. Wahh buat la wanie..Thank you wani sudi singgah. 🤗

      Delete
  3. Salam Aidilfitri walaupun dah habis Syawal.. hehehe...
    Cantik baju wan..

    ReplyDelete

Hai Assalamualaikum,

Thank you for your comment, please welcome back. =)