Thursday, April 30, 2020

KASUT AKU!

Kasut Nike ni da cecah 5 tahun bekerja dengan aku.😍😍❤️

Aku beli tahun 2015 mase bekerja dengan Samsung kat Kerteh. Beli kasut ni sebab tengok bos aku (Chen) yang pakai.🤣

Tak mahal pon kalau nak dibandingkan dgn usia dia yg bertahan selama 5 tahun bersama aku kan.

Tak silap harga dia dalam range Rm 159 ke Rm 139., aku beli kat Al Ikhsan kat Mesra Mall. Weyhh aku ingat lagi..🤣🤣🤣🤣Untuk 5 tahun uols rase berbaloi ke berbaloi sangat.🤣

Dan saat2 akhir ni keadaan dia da bertambah uzur, walaupun rupa dia masih segak.

Mostly Kawan2 aku ingat aku baru beli kasut. Sebenarnye dah 5 tahun aku lenjun kasut ni. Bawak dia ke mane saje 😘

Thank you kerana masih bertahan sehingga hari ni. 🤗 😍

Kalau kat sekolah ni mesti aku akan karang karangan yg bertajuk #akusepasangkasut



0 comments:

Post a Comment

Hai Assalamualaikum,

Thank you for your comment, please welcome back. =)