Wednesday, August 7, 2019

Kek Batik Simple

Malam ni aku buat kek batik lagi.. Ni kes member ofis mengidam nak makan oiii. Kalah orang mengandung..

Resepi aku dah penah post sebelum ni. Kau search je RESEPI Kek Batik.. Aaagittchuuu. Yela2 dah tau malas nak search kan. Aku letak siap2 link if korang nak try resepi aku ni. Lebih kurang same je dengan kek batik yang orang lain buat. Tapi bezanye aku letak serbuk koko. Ntah nak bagi dia rase MIKO = milo + koko.

Aku rase banyak2 kek, kek ni la yang paling mudah ringkas dan cepat. Kau tak yah guna oven, kau xperlu masak berjam2, kau Sap2 soi je...eh dahh siap. Haaa gittewww.

Aku share sikit jela kali ni gamba yang aku sempat amik. Hihi


Haha.. Ni jela yg sempat aku amikk. 


Taraaa dah siap pon kek batik orang bujang #versiwanja #dapurwanja

Semoga kawan aku ni berpuas hati la ya. Okay lah bye! 

0 comments:

Post a Comment

Hai Assalamualaikum,

Thank you for your comment, please welcome back. =)